Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindííg minden körülmények között…..

Hát ez Cumi

Orbán Viktor: Eladó egy HAZA-2011 rendszámú gépjármű.....

2011. szeptember 28. - Gery04

Hirdető neve: Orbán Viktor

 

Eladó egy HAZA-2011 rendszámú gépjármű. Egy éve vettem, azóta csak lejtőn hajtottam. A fékeket kiiktattam. Gáz van, de csak ha tüntetnek. A kormánnyal van egy kis gond,teljesen irányíthatatlan. Állandóan a szakadék felé fordul, de én ragaszkodom hozzá. Önfényező funkcióv al rendelkezik. A sebességváltón öt fokozat van hátra, egy előre. Felkapcsolni... lehet, leváltani nem. Az ülések a saját ízlésemnek megfelelően vannak kialakítva, 2/3-1/3 arányban dönthetőek. A GPS-t elnémítottam, nekem ne mondja meg senki, merre menjek. Extrák: -motortérben bordázott ékszíjártó (erősen csúsztat), -narancsillatú Wonderbaum, -Lézerdetektor rendőrök ellen -belső tükrön egy kövér bolsi-balsi baba -kalaptartón bólogató kutya(cserélhető Schmitt fejjel) -Index,(zsebben) -CD lejátszó, telepített műsortárral: Handel-Messiás, Horváth Pista-Hej rugó, rugó, Zorán-Kell ott fenn egy ország, Üzemanyag fogyasztás: nem számít, enyém az egész MOL. Irányár: IMF hitelre devizakárosultaknak féláron! Jelige: Ámokfutó Ui.:Majd' elfelejtettem a csomagtartóban van tízmillió utas,velük nem kell foglalkozni."

A bejegyzés trackback címe:

https://ezcumi.blog.hu/api/trackback/id/tr413262032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása